|
Методичне об'єднання вчителів англійської мови та зарубіжної літератури
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО МО НА 2019/2020 н.рік:
«РОЗВИТОК ТВОРЧО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНЯ
ПРИ ВИВЧЕНІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ»
|
Керівник: Кирилюк Т. А.
Члени МО: Мирошниченко Т. В., Доля Н. І., Ковтонюк І. В., Артеменко А.С.
Кирилюк Таїсія Анатоліївна
Учитель німецької, англійської мови та зарубіжної літератури
Спеціаліст вищої категорії
Проблемна тема: Розвиток комунікативної компетентності засобами ІКТ на уроках англійської мови
Упровадження інноваційних технологій: Ігрова технологія, ІКТ, інтерактивна технологія
|
|
Мирошниченко Тетяна Володимирівна
Учитель англійської мови
Спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»
Проблемна тема: Розвиток комунікативної компетенції засобами інтерактивних технологій на уроках англійської мови
Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, проектне навчання,
ІКТ
|
|
Доля Ніна Іванівна
Учитель російської мови та літератури
Спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»
Проблемна тема: Розвиток самоосвітньої компетентності учнів засобами комплексного аналізу та оцінки художнього твору на уроках зарубіжної літератури
Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, компаративний аналіз творів
|
|
Ковтанюк Ірина Вікторівна
Учитель російської мови та літератури
Спеціаліст вищої категорії
Проблемна тема: Виховання національно свідомих громадян України засобами загальнолюдських цінностей художнього слова
Упровадження інноваційних технологій: Проектна технологія
|
|
Артеменко Анна Сергіївна
Філолог, вчитель англійської, німецької мови та зарубіжної літератури
ІІ категорія
Проблемна тема: Використання дидактичної гри як методу навчання на початковому етапі вивчення англійської мови
Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія
|
|
Вимоги сучасності до якості знань учнів, орієнтація навчального процесу на вироблення у молодої людини вміння на основі здобутих знань самостійно аналізувати процеси, явища в житті спонукають нас, учителів, шукати такі форми і методи роботи, які допомогли б будувати навчальний процес на основі активної пізнавальної діяльності школярів. Таким чином, особливого значення у педагогічній діяльності надано реалізації принципу активності учня на уроці. Проте всебічно обґрунтованої методичної теорії формування пізнавальної активності учнів поки що не створено.