|
Методичне об'єднання вчителів історико-природничих наук
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО МО
НА 2019-2020 н.рік:
"ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЧЕРЕЗ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ"
|
Керівник: Вєлкова Л.М.
Члени МО: Карандаш М.М., Паршикова Г. Є., Родіна С.В., Матвієнко О.В.
Карандаш Микола Михайлович
Історик. Викладач історії та суспільствознавства Вища категорія, «вчитель-методист»
Проблемна тема: Формування толерантного ставлення до історичних подій засобами інтерактивних технологій
Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, ІКТ
|
|
Паршикова Ганна Євгенівна
Вчитель географії, біології середньої школи Вища категорія, «старший учитель» Проблемна тема: Розвиток предметних компетенцій засобами інноваційних технологій на уроках географії
Упровадження інноваційних технологій: ІКТ,
ігрова технологія,тренінгове навчання, проектна технологія
|
|
Вєлкова Лариса Миколаївна
Вчитель історії, географії, краєзнавства
І категорія
Проблемна тема: Формування громадянської позиції та патріотизму на уроках історії Упровадження інноваційних технологій: Критичне мислення, проектна технологія
|
|
Родіна Світлана Вікторівна Вчитель біології, німецької мови Вища категорія
Проблемна тема: Використання ІКТ на уроках біології
Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, проектна технологія
|
|
Матвієнко Олена Вікторівна Учитель біології та хімії середньої школи Вища категорія, «старший учитель» Проблемна тема: Упровадження особистісно орієнтованого навчання засобами проектної технології на уроках хімії
Упровадження інноваційних технологій: ІКТ,
технологія групової роботи, проектна технологія
|
|
План роботи МО на 2018-2019 н.р.
Досягнення МО вчителів історико-природничих наук
Результативність участі в предметних олімпіадах
Основні напрямки роботи МО на 2018-2019 н.р.
Аналіз роботи МО за 2017-2018 н.р.