Методичне об’єднання вчителів фізики, математики, інформатики «МІФ» НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО МО НА 2019-2020 н.рік:. «ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК І ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ, З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ» |
Керівник: Неділько Н. В.
Члени МО: Селюкова Т. П., Сухомлінова Ю. В., Балухтін С. В., Усатий В. С.
Неділько Наталія Василівна Вчитель фізики та математики Вища категорія, «старший учитель» Проблемна тема: Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання практично орієнтованих завдань на уроках фізики Упровадження інноваційних технологій: Колективно-групове навчання, ІКТ
|
|
Селюкова Тетяна Павлівна Вчитель математики та основ інформатики, Проблемна тема: Запровадження елементів stem- освіти на уроках математики Упровадження інноваційних технологій: Ситуативне моделювання, колективно-групове навчання, ІКТ |
|
Усатий Віктор Сергійович Магістр. Викладач математики вищого навчального закладу. Вчитель математики Спеціаліст Проблемна тема: Проектування особистісно орієнтованого освітнього простору уроку математики засобами рівневої диференціації та інноваційних технологій Упровадження інноваційних технологій: Ситуативне моделювання, колективно-групове навчання, ІКТ |
|
Сухомлінова Юлія Василівна Вчитель хімії, основ інформатики, основ екології і безпеки життєдіяльності, Вища категорія Проблемна тема: Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через упровадження інноваційних освітніх технологій на уроках інформатики Упровадження інноваційних технологій: ІКТ, технологічне навчання, хмарні технології |
|
Балухтін Сергій Вікторович Магістр з інформатики, математик-програміст, викладач інформатики ІІ категорія Проблемна тема: Розвиток самоосвітньої компетентності учнів через упровадження інтерактивної технології на уроках інформатики Упровадження інноваційних технологій: ІКТ, інтерактивна технологія |
|
Основні напрями застосування комп’ютерної техніки на уроках фізики, математики і інформатики:
– підготовка друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи, дидактичні картки для індивідуальної роботи);
– мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу (презентації, аудіо-відеозаписи реальних лекцій, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів);
– інтерактивне навчання в індивідуальному режимі;
– проведення комп’ютерних лабораторних робіт;
– обробка учнями експериментальних даних (побудова таблиць, графіків, створення звітів);
– контроль рівня знань з використанням тестових завдань;
– використання на уроках і при підготовці до них Інтернет - ресурсів.