- робота з адаптації першокласників;
- профілактика дезадаптації учнів при переході в середню школу;
- психологічна просвіта;
- профорієнтація старшокласників;
- формування здорового способу життя;
- робота з дітьми «групи ризику»;
- правове виховання;
- робота з обдарованими дітьми;
- психологічні дослідження за запитами адміністрації, батьків, вчителів;
- робота ПМПК;
- методична робота.
Особлива увага приділяється дітям, які вперше прийшли до школи. Психологічна підтримка полягає в тому, щоб допомогти кожному учневі адаптуватися до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей. Для цього психолог проводить діагностику першокласників, що включає з’ясування готовності учнів до навчання у школі та вивчення їх емоційного стану.
Після обстеження школярів психолог проводить цикл розвивальних занять з використанням ігротерапії, руханок, метою яких є особистісний розвиток учнів щодо самостійності,відповідальності,толерантності,самооцінки, самоусвідомлення, вміння товаришувати, спілкуватися, контролювати свої емоції, поважати й розуміти оточуючих та інших соціальних навичок.
З батьками першокласників проводиться групова консультація. Батькам учнів, у яких у результаті діагностики, були виявлені недоліки, надається індивідуальна консультація.
Наприкінці початкової школи починається робота з майбутніми п’ятикласниками. З’ясовується рівень готовності дітей до навчання в середній ланці.
З питання адаптації п’ятикласників за планом проводиться така робота:
- комплексна діагностика;
- психологічна просвіта батьків;
- корекційно – розвивальна робота з учнями;
- педконсиліуми або педради.
Одним із важливих напрямків психологічної служби є супровід обдарованих дітей. Вивчення розпочинається з молодших школярів на основі спостережень, спілкування з батьками та вчителями. На діагностичному етапі проводиться оцінка творчих можливостей і здібностей дитини психологом школи та педагогами. З учнями проводяться заняття на розвиток творчих та розумових здібностей.
Значна увага приділяється формування здорового способу життя та збереженню здоров’я, попередженню негативних явищ та попередженню ВІЛ/ СНІДу серед молоді.
Приділяється увага правовому вихованню учнів. З учнями 9-11 класів проводиться профорієнтаційна робота.