Основною метою діяльності психологічної служби є забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології і соціальної роботи, спрямованих на збереження і укріплення здоров’я, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників навчально – виховного процесу. Для реалізації цієї мети психологом та соціальним педагогом школи складається план роботи на рік, який затверджується директором школи та спеціалістом Міськ УО, та охоплює такі напрямки роботи:
  • робота з адаптації першокласників;
  • профілактика дезадаптації учнів при переході в середню школу;
  • психологічна просвіта;
  • профорієнтація старшокласників;
  • формування здорового способу життя;
  • робота з дітьми «групи ризику»;
  • правове виховання;
  • робота з обдарованими дітьми;
  • психологічні дослідження за запитами адміністрації, батьків, вчителів;
  • робота ПМПК;
  • методична робота.

     Особлива увага приділяється дітям, які вперше прийшли до школи. Психологічна підтримка полягає в тому, щоб допомогти кожному учневі адаптуватися до соціального середовища шляхом оптимального розвитку його потенційних можливостей. Для цього психолог проводить діагностику першокласників, що включає з’ясування готовності учнів до навчання у школі та вивчення їх емоційного стану.

     Після обстеження школярів психолог проводить цикл розвивальних занять з використанням ігротерапії, руханок, метою яких є особистісний розвиток учнів щодо самостійності,відповідальності,толерантності,самооцінки, самоусвідомлення, вміння товаришувати, спілкуватися, контролювати свої емоції, поважати й розуміти оточуючих та інших соціальних навичок.

      З батьками першокласників проводиться групова консультація. Батькам учнів, у яких у результаті діагностики, були виявлені недоліки, надається індивідуальна консультація.

       Наприкінці початкової школи починається робота з майбутніми п’ятикласниками. З’ясовується рівень готовності дітей до навчання в середній ланці.

З питання адаптації п’ятикласників за планом проводиться така робота:

  • комплексна діагностика;
  • психологічна просвіта батьків;
  • корекційно – розвивальна робота з учнями;
  • педконсиліуми або педради.

      Одним із важливих напрямків психологічної служби є супровід обдарованих дітей. Вивчення розпочинається з молодших школярів на основі спостережень, спілкування з батьками та вчителями. На діагностичному етапі проводиться оцінка творчих можливостей і здібностей дитини психологом школи та педагогами. З учнями проводяться заняття на розвиток творчих та розумових здібностей.

       Значна увага приділяється формування здорового способу життя та збереженню здоров’я, попередженню негативних явищ та попередженню ВІЛ/ СНІДу серед молоді.

       Приділяється увага правовому вихованню учнів. З учнями   9-11 класів проводиться профорієнтаційна робота.