Методичне об'єднання вчителів української мови та літератури

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО  МО ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА 2018-2019 н.рік:

      НАСКРІЗНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В КОНТЕКСТІ ПОЛОЖЕНЬ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

Керівник: Добруля О. І.

Члени МО: Коновальцева В. М., Андрєєва О. М., Хіль В.М. 

 Добруля Ольга Іванівна

Вчитель української мови та літератури середньої школи

Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Керівник методичного об'єднання вчителів-філологів

Проблемна тема: Використання інноваційних технологій у процесі навчання і формування компетентної особистості на уроках української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна

технологія, особистісно орієнтоване навчання 

Коновальцева Вікторія Миколаївна

Філолог. Викладач української мови та літератури 

Спеціаліст І категорії.

Проблемна тема: Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами інноваційних технологій на уроках української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, критичне мислення, ІКТ, проблемне навчання, ігрова технологія

Андреєва Олена Миколаївна

Філолог. Викладач української мови та літератури.

Спеціаліст І категорії.

Проблемна тема: Розвиток комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, ІКТ

Хіль Вікторія Миколаївна

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

ІІ категорія

Проблемна тема: Елементи біоадекватної методики на уроках літератури

Упровадження інноваційних технологій: Технології розвивального навчання, ситуативного моделювання, формування творчої особистості, проектна технологія, ІКТ, інтерактивна технологія


ПОЗАУРОЧНІ ЗАХОДИ У ПЕРШОМУ ПІВРІЧЧІ