Методичне об'єднання вчителів української мови та літератури

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО  МО ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ НА 2019-2020 н.рік:

      НАСКРІЗНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕХАНІЗМУ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В КОНТЕКСТІ ПОЛОЖЕНЬ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

Керівник: Добруля О. І.

Члени МО: Коновальцева В. М., Андрєєва О. М., Чумакова Н.В., Шумейко Ю.А. 

 Добруля Ольга Іванівна

Вчитель української мови та літератури середньої школи

Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Керівник методичного об'єднання вчителів-філологів

Проблемна тема: Використання інноваційних технологій у процесі навчання і формування компетентної особистості на уроках української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна

технологія, особистісно орієнтоване навчання 

Коновальцева Вікторія Миколаївна

Філолог. Викладач української мови та літератури 

Спеціаліст І категорії.

Проблемна тема: Формування еталонної моделі компетентного учня на уроках української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, критичне мислення, ІКТ, проблемне навчання, ігрова технологія

Андреєва Олена Миколаївна

Філолог. Викладач української мови та літератури.

Спеціаліст І категорії.

Проблемна тема: Формування основних життєвих компетенцій інтерактивними засобами під час уроків української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: Інтерактивна технологія, проекти, сторітеллінг

Чумакова Наталя Вікторівна

Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури

Вища категорія

Проблемна тема: Критичне мислення як засіб формування творчої мислячої особистості

Упровадження інноваційних технологій: Особистісно-зорієнтовані технології

Шумейко Юлія Андріївна

Вчитель української мови та літератури

 Спеціаліст

Проблемна тема: Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання ІКТ на уроках української мови та літератури

Упровадження інноваційних технологій: ІКТ, проектні технології, ігрові технології